onsdag den 16. maj 2012

Endelig blev grisen færdig

I lørdags var jeg til min kære svigermors fødselsdag. Til denne lejlighed havde jeg hæklet en lille fin gris til hende (fordi hun elsker grise).
Det her er hvad der kom ud af det i den sidste ende. Jeg har også efterhånden været RIGTIG lang tid om at få færdiggjort den gris :)

Min svigerfar kalder vi for GoogleKai fordi han bare ved alt om ingenting og altting. Jeg havde derfor med lynets haft fået hæklet en lille ugle til ham. Jeg kom i sidste til at kigge i Alt for damerne tror jeg at det var i, hvor der var et helt tillæg med kreative idéer, og så blev jeg jo nødt til at købe det. Her faldt jeg over opskriften på uglen.




Efter aftensmaden tøffede vi rundt ude i haven og nød alle æbletræerne der var igang med at springe ud.



1 kommentar:

  1. Det er lidt pudsigt. Jeg er netop lige i dag ved at færdiggøre mig gris. Mangler lige at brodere tryne og øjne på :)
    Uglen er rigtig sød :)

    SvarSlet